bibidenhaan.reismee.nl

Het aftellen kan beginnen!

Zo, dan nu eindelijk een eerste verhaal, want het aftellen kan gaan beginnen. Maar laat ik bij het begin beginnen.

Nadat ik afgelopen zomer besloot naar Australië te willen is het nu dan eindelijk bijna rond. Familie gevonden, visum aangevraagd, ticket geboekt.. Dus nu eindelijk een richtpunt, een datum waar ik naartoe kan gaan leven: 5 februari. Dat is de dag dat ik in het vliegtuig stap en een nieuw avontuur tegemoet ga. Ik kom op 7 februari aan in Melbourne, waar ik vervolgens twee dagen oriëntatie zal hebben. Dat wil zeggen bijkomen van de jetlag ende stad een beetje leren kennen. Verder wordt er verteld over het leven in Australië en worden er wat praktische dingen geregeld. Meteen een goede gelegenheid om alvast wat andere au pairs te leren kennen. Op 9 februari is de grote dag en zal ik voor het eerst oog in oog staan met de familie waar ik de komende tijd bij zal verblijven. Raar, omdat je elkaar wel een paar keer hebt gesproken via Skype, maar om nou te zeggen dat je elkaar kent.. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn. Maar over een kleine vier weken zal ik het weten :)

De komende weken rustig alles nog een beetje voorbereiden. Van alles regelen, beetje voor beetje overal afscheid nemen en natuurlijk winkelen.. Terwijl het hier nu kouder wordt, moet ik toch echt nog op zoek naar wat zomerkleding. Maar dat is geen vervelende bezigheid :)

Nou dat was het voor nu. Ik denk dat ik het volgende verhaal pas in Australië zal schrijven, dus dat duurt nog even. Maar ach, voor je het weet is het zover ;)

Liefs Bibi

Reacties

Reacties

Hugo den Haan

Ha, je reisverlag staat al bij mijn favorieten dus kom maar op met je verhaal. Erg leuk dat je dit weer gaat bijhouden. Blijven we naast Skype, Mail, Twitter, Facebook, Hyves enzo toch een beetje op de hoogte.

Ondanks dat je nog gewoon hier bent wil ik je nu alvast heel, heel, heel veel plezier toewensen. Wordt ongetwijfeld weer een prachtige ervaring waar je later met veel plezier op terug zult kijken.

Karin vd Hil (collega Kaap!)

Heej Bibi,
Ik ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden ;-)
In ieder geval heel veel succes met alle laatste voorbereidingen en afscheid nemen...
En voor daar ook alvast heel veel plezier en succes gewenst; zet hem op!
Ik ga je zeker volgen op deze site; leuk!

Groetjes

Hanno (collega Hugo)

Hoi Bibi,

Echt supergaaf dat je dit gaat doen, alvast heel veel plezier en succes gewenst natuurlijk...... ennnnee oh ja ze rijden daar links hé :).
p.s. we letten wel een beetje op die ouwe van je :)

Raïssa

hi Bibi,

Spannend hoorr, geniet nog even van de kou, het winkelen etc. en ik ben benieuwd naar de verhalen vanuit het warmere gedeelte van de wereld.
have Fun!

xx

jeweetwel

hmmm beetje jammer dat we over 4 weken pas weer een verslag krijgen. ging er eigenlijk van uit elke week een verslag te zien, maar dat is dan weer een tegenvaller, zonde hahaha

nou we hebben allicht nog wel contact voor je vertrek duzzzzz kallum an

Henkie

En het komt steeds dichterbij en steeds dichterbij en steeds......,Oh my god, nu ga je echt weg... Ik wens je heel erg veel plezier. Om met de woorden van Albert Heijn te spreken: "Let goed op de kleintjes". Geniet van elk moment dat je in dat prachtige land bent. Ik beloof je dat ik al je verhalen zal lezen.

Annette Rolloos

Hoi Bibi, ik wens je veel succes en plezier bij de laatste voorbereidingen. En ik wens je voor Australie zelf veel plezier toe!! Groetjes, Annette

Sarissa de Vries

Hee Bibi,

wat spannend zeg.
Ik heb 12 februari een wedstrijd in Geelong, vlakbij Melbourne. Dus mocht je tijd hebben, lijkt me leuk even daar te ontmoeten!

goetjes, Sarissa

Opa en Oma den Haan

Hallo Bibi, wat fijn dat we contact kunnen houden

wij wensen je een fijne tijd toe in Australiè

Liefs van Oma en Opa

Bertha en Jan

Hoi Bibi,wat een uitdaging voor je we wensen je heel veel succes in Australie,we volgen je wel met het verslag.

Youri

Nou, je hebt me toch nog natte ogen kunnen bezorgen met je kaartje. Nog maar een keer veel plezier en geluk in Australië en ik wil je heel snel zien op skype!

Hugo den Haan

Ik zie dat je nu boven Australië vliegt en dat je ongeveer om 08:10 uur plaatselijke tijd aankomt. Nog even volhouden meid en dan ben je er! Als je tenminste het goede toestel heb gepakt in Denpasar, maar daar ga ik voorlopig wel even van uit (:-) Erg leuk inderdaad van de kaarten die je hebt geschreven! Natte ogen hiero....

iva

heej zussie,
net als youri heb je mij ook (nog een keer) aan het janken gekregen met je kaartje. maar het zal wel effe gek worden als ik op je kamer ben en je schopt me er niet eens uit... haha grapje ik ga je wel heel heel heel erg missen (nu eigenlijk al)
veel plezier en tot skype!
xxx
PS ik pas goed op je kamer;)

Debbie den Haan

Hey meissie,
Vannacht om 00.00 uur je sms-je ontvangen dat je veilig en wel down under bent geland. Rust maar even lekker uit van de lange reis.
Enne...bedankt voor de lieve woorden die je hebt geschreven.
Ik ben supertrots op jou!
Xxx Mams
PS vanochtend hier weer -15 graden. Brrrr, dat zal je zeker niet missen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active